بک لینک سیگنال

بک لینک سیگنال


آیا میتوانم یکی از رایج‌ترین تصورات اشتباه در SEO را به شما بیان کنم؟

بک لینک رسانه‌های اجتماعی بیهوده نیستند.

من می‌فهمم که بک لینک سیگنال و  بسیاری از بازاریابان (شامل شما) چرا به این نتیجه می‌رسند. دلیلش این است که آن‌ها no follow هستند و در حوزه‌های معمول SEO شمرده نمی شوند.

بک لینک سیگنال
بک لینک سیگنال

اما حقیقت این است که سیگنال‌های اجتماعی نقشی به عنوان یک عامل رتبه بندی بازی می کنند. و بسیاری از توجه‌ها به رسانه‌های اجتماعی وجود دارد که نمیتوان آنها را نادیده گرفت.

اگر لینک های رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرید، شما قسمت بزرگی از مخاطبان بالقوه خود را نادیده گرفته اید.

در حقیقت، لینک های رسانه‌های اجتماعی یک مخاطب را در اختیار شما قرار می دهند که میتواند به وب سایت شما کمک کند. افراد بسیاری با کلیک کردن بر روی لینک هایی که در خوراک خبری خود قرار دارند به سایت ها دسترسی پیدا می کنند.

در زیر 28 روش برای ساخت لینک های رسانه های اجتماعی که باعث افزایش ترافیک و سیگنال های اجتماعی شما میشوند، قرار داده شده است…

و اگر می‌خواهید لینک جدی ایجاد کنید که تاثیر بزرگی داشته باشد، پیشنهاد میکنم که لیست بررسی ساخت لینک رایگان را دانلود کنید.

چه چیزهایی یاد خواهید گرفت

بسیاری از متخصصین بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)، به خرید بک لینک رسانه های اجتماعی اهمیت نمی دهند زیرا فکر می کنند بی استفاده هستند. اما این طور نیست! نشانه های اجتماعی و خرید بک لینک با کیفیت به عنوان یک عامل رتبه بندی نقش مهمی بازی می کنند و بیایید با صراحت بگوییم که رسانه های اجتماعی به سرعت نمی روند.

اولین چیزی که سعی کردم ایده‌های پدیده ای مانند رها کردن یک لینک در وضعیت خود را اجتناب کنم، چون شما می دانید چگونه این کار را انجام دهید.

در عوض، می‌خواهم ایده هایی را که شاید به ذهن شما نرسیده باشند، یا به آن‌ها توجه نکرده باشید، بررسی کنم. بنابراین در اینجا چه چیز‌هایی یاد خواهید گرفت:

روش هایی برای ساختن بک لینک قوی رسانه های اجتماعی به صورت موثر

چگونگی ردیابی لینک ها از پروفایل های اجتماعی

چگونگی قرار دادن لینک ها به صورت موثر بدون هرزنگی

راهنمای شناسایی بک لینک های شبکه های اجتماعی شما

احتمالاً در مورد “بک لینک اجتماعی باعث کلیک های بیشتر می شوند” کمی شکاک هستید.

چرا با کمک پارامترهای UTM و Google Analytics کلیک های شبکه های اجتماعی را که از بک لینک های شبکه های اجتماعی دریافت می کنید ردیابی نمی کنید؟

ساده ترین روش ردیابی بک لینک های شبکه های اجتماعی با استفاده از پارامترهای UTM و Google Analytics است. به عنوان مثال، اگر از لینک های زیر در پروفایل LinkedIn خود استفاده کرده باشید

Google Analytics می تواند به شما اطلاع دهد که شما از پروفایل LinkedIn خود کلیک هایی برای وب سایت خود در بخش های مختلف از جمله اطلاعات تماس، پروژه ها و مشخصات دریافت کرده اید.

شما می توانید این اطلاعات را در بخش زیر پیدا کنید:

Acquisitions > Campaigns > All Campaigns

این بخش در Google Analytics به این شکل قرار دارد.

به هر حال، باید به خاطر داشته باشید که نمی توانید از پارامترهای UTM برای همه پروفایل های اجتماعی خود استفاده کنید. به عنوان مثال، در توییتر، با وارد کردن پارامترهای UTM در قسمت وب سایت، با یک لینک بسیار طولانی مواجه خواهید شد.

در هر شبکه اجتماعی که URL کامل وب سایت شما را نشان می دهد، شما فقط می توانید از پارامترهای UTM استفاده کنید اگر آدرس URL خود را با استفاده از Bit.ly یا سرویس مشابه آن کوتاه کنید.

اما باید به این نکته توجه داشت که این روش ممکن است برای اهداف برندینگ خوب نباشد، زیرا بعضی از افراد در مورد لینک های Bit.ly مشکوک هستند.

بنابراین، بیایید به تمامی مکان هایی که می توانید – و باید – لینک های خود را به پروفایل ها، صفحات و گروه های اجتماعی خود اضافه کنید، نگاه کنیم.

ساخت لینک در فیسبوک

ابتدا با محبوب ترین شبکه اجتماعی آغاز می‌کنیم

برگه درباره ی پروفایل شخصی شما

وقتی کسی به پروفایل شخصی شما در فیسبوک مراجعه می کند، شما می خواهید او را به وب سایت خود متصل کنید.

برای این کار، لینک وب سایت خود را در فیلد وب سایت زیر Contact and Basic Info در برگه درباره ی خود قرار دهید

حتما این فیلد را به عنوان عمومی علامت گذاری کنید تا همه بتوانند آن را ببینند، بدون این که به شما متصل شده باشند. حتی وقتی کسی به فیسبوک وارد نشده باشد، لینک وب سایت بک لینک سیگنال شما را در ستون پایین سمت راست پروفایل شما می‌بیند.

همچنین می توانید صفحه فیسبوک خود را با پروفایل فیسبوک خود پیوند دهید، با اضافه کردن آن به عنوان کارفرمای فعلی خود.

این لینک، دو راه برای بازدیدکنندگان پروفایل شخصی شما برای اتصال به وب سایت و کسب و کار شما ارائه می دهد.

 تمامی پست های شخصی و صفحات فیسبوک شما و بک لینک سیگنال

بدیهی است که شما می‌توانید یک لینک به یک پست فیسبوکی اضافه کنید و ترافیک را به وب‌سایت خود هدایت کنید. اما در مورد پست‌هایی که لینکی به مقاله ندارند چه؟

فیسبوک هم اکنون هر مرجعی به دامنه ی domain.com لینک می دهد. هر زمان که چیزی را به دیوار خود پست میکنید – به ویژه پست هایی که به صورت عمومی قابل مشاهده هستند – آدرس وب سایت خود را به همان شیوه اضافه کنید.

به عنوان مثال، می توانید از کسی بابت اضافه کردن وب‌سایت شما هنگام به اشتراک گذاشتن یک لینک به یک مقاله که در آن به شما اشاره شده است، تشکر کنید.

پیشتر یادتان باشد که این روش تقریباً در همه جای فیسبوک کار میکند؛ پست ها، تب های پروفایل و صفحه، گروه‌ها و غیره.

پیوند شما با وب سایت را می توانید از طریق تب دربارهٔ صفحهٔ فیسبوک خود به اشتراک بگذارید و به خاطر اینکه فیسبوک به نام دامنه ارجاع می دهد، فرصت های بیشتری برای لینک کردن به وب سایت شما فراهم می شود.

حداقل نیاز دارید که از لینک وب سایتتان استفاده کنید، زیرا این لینک در صفحه شما بک لینک سیگنال نمایش داده خواهد شد.

می توانید با اضافه کردن نام دامنه به توضیحات کوتاه صفحه خود و استفاده از یک صفحه فرود در قسمت وب‌سایت، به دو برابر شدن مزیت هایتان برسید.

به عنوان مثال، می توانید یک لینک به صفحه فشار دادنی بهترین مغناطیس پیشنهادی خود را در قسمت وب سایت بگذارید.

دکمه های صفحه

به علاوه باکس درباره صفحه خود، می توانید دکمه های صفحه ایجاد کنید که به عنوان تماس با عمل پیروان شما عمل می کنند.

این دکمه های آبی بزرگی هستند که زیر تصویر جلد شما نمایش داده می شوند. برای ویرایش آنها، کافیست موس را روی آنها حرکت دهید تا منوی کشویی زیر آن را مشاهده کنید.

سپس دکمه را ویرایش کرده و لینکی به سایت خود اضافه کنید، همینطور

توضیحات بک لینک سیگنال عکس پروفایل و کاور

لینک شما در این قسمت اغلب فراموش می‌شود. اما هنگامی که کاربران روی عکس کاور یا عکس پروفایل شما کلیک می‌کنند، با پنجره نورانی روبرو می‌شوند.

در سمت راست عکس، فرصتی برای لینک دادن به سایت خود دارید. به عنوان مثال، برخی ه از عکس کاور خود برای تبلیغ  استفاده می‌کنند

این روش کامل برای جلب توجه کاربران به عکس کاور شما و پیوند به سایت شماست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید